“Reclama sufletul comerțului” – anunțuri publicitare din perioada interbelică în cotidianele bistrițene (“Săptămâna” și “Bistritzer Kalender”)

După 1920, întreaga industrie de publicitate a trecut printr-o transformare masivă, atât din punct de vedere al abordării, cât și al practicii. Agențiile de publicitate încep să dezvolte strategii de marketing și copywriting, să facă cercetări de piață, cu mesaj țintit. Sursa: ANBN, colecția “Ziare”.

După 1920, întreaga industrie de publicitate a trecut printr-o transformare masivă, atât din punct de vedere al abordării, cât și al practicii. Agențiile de publicitate încep să dezvolte strategii de marketing și copywriting, să facă cercetări de piață, cu mesaj țintit.

Sursa: ANBN, colecția “Ziare”.

Etichetele acestui articol sunt publicitate

COMENTARII


CELE MAI CITITE ȘTIRI


ULTIMELE COMENTARII

Iuliu

24.12.2024

Motto: „Pot să spun că sunt fericit într-o ţară condusă de Marcel Ciolacu? Asta e nenorocirea noastră” / „Revoluţia a fost o iluzie, ruşinea pe care o trăim acum. Moştenitorii comuniştilor au pus mâna pe putere, au furat toţi banii” (Victor Rebengiuc , în...

22 Decembrie „Ziua Victoriei Revoluției Române și a Libertății”. Ceremonial militar - religios la Bistrița (FOTO)

ecologistul

23.12.2024

Balan Marius- ecologist

23.12.2024

Nici o sansa nu are domnul pensionar politic. Personal nici daca invie tata nu pun stampila pe dumeata, fauritorul USL-ului.

Crin Antonescu ar putea fi propunerea coaliției PSD-PNL-UDMR pentru prezidențiale

Acest site folosește cookies

Alegeți care tipuri de cookies să fie utilizate; site-ul folosește cookies pentru a examina traficul și activitățile utilizatorilor de pe acest web-site, pentru marketing și pentru a oferi funcționalitate de tip social media. Citește mai multe despre cookie-uri

Necesare
Funcționalitate
Analiză
Marketing