“Reclama sufletul comerțului” – anunțuri publicitare din perioada interbelică în cotidianele bistrițene (“Săptămâna” și “Bistritzer Kalender”)
După 1920, întreaga industrie de publicitate a trecut printr-o transformare masivă, atât din punct de vedere al abordării, cât și al practicii. Agențiile de publicitate încep să dezvolte strategii de marketing și copywriting, să facă cercetări de piață, cu mesaj țintit. Sursa: ANBN, colecția “Ziare”.
După 1920, întreaga industrie de publicitate a trecut printr-o transformare masivă, atât din punct de vedere al abordării, cât și al practicii. Agențiile de publicitate încep să dezvolte strategii de marketing și copywriting, să facă cercetări de piață, cu mesaj țintit.
Sursa: ANBN, colecția “Ziare”.
CELE MAI CITITE ȘTIRI
Avertizare RO-Alert! Un urs în Bistriţa!
15.10.2024
ULTIMELE COMENTARII
Moldovan
18.10.2024Un tigan din ferentari este Simion ,un analfabet
la articolul VIDEO - George Simion anunță proteste în stradă, la Bistrița, după respingerea candidaturilor la parlamentare
class
16.10.2024Margă in drumul lor! Bistrițenii nu pun botul la Boșutar! Lupu-și schimbă părul, dar năravul, ba!!
la articolul AUR Bistrița-Năsăud a depus listele de candidați pentru parlamentare
chendrean nicolae bistrita
14.10.2024str prundului cind se va asfalta ca blocuri ati facut dar drum rau duce la ap doctorilor medici asistente
la articolul Ce lucrări sunt programate în municipiul Bistriţa, în această săptămână
Ciuma Rosie
14.10.2024Iar baga capul in poza chelnerul ? ...mai nou pune poze doar din biserici....nu mai bine s-ar face si popa in paralel cu presedinte de CJ caci timpul ii permite...
la articolul Sărbătoare la Corvinești. Radu Moldovan, la hramul bisericii (FOTO)
COMENTARII