“Reclama sufletul comerțului” – anunțuri publicitare din perioada interbelică în cotidianele bistrițene (“Săptămâna” și “Bistritzer Kalender”)
După 1920, întreaga industrie de publicitate a trecut printr-o transformare masivă, atât din punct de vedere al abordării, cât și al practicii. Agențiile de publicitate încep să dezvolte strategii de marketing și copywriting, să facă cercetări de piață, cu mesaj țintit. Sursa: ANBN, colecția “Ziare”.
După 1920, întreaga industrie de publicitate a trecut printr-o transformare masivă, atât din punct de vedere al abordării, cât și al practicii. Agențiile de publicitate încep să dezvolte strategii de marketing și copywriting, să facă cercetări de piață, cu mesaj țintit.
Sursa: ANBN, colecția “Ziare”.
CELE MAI CITITE ȘTIRI
O tânără a dispărut de acasă
27.12.2024
ULTIMELE COMENTARII
Iuliu
24.12.2024Motto: „Pot să spun că sunt fericit într-o ţară condusă de Marcel Ciolacu? Asta e nenorocirea noastră” / „Revoluţia a fost o iluzie, ruşinea pe care o trăim acum. Moştenitorii comuniştilor au pus mâna pe putere, au furat toţi banii” (Victor Rebengiuc , în...
la articolul 22 Decembrie „Ziua Victoriei Revoluției Române și a Libertății”. Ceremonial militar - religios la Bistrița (FOTO)
ecologistul
23.12.2024De rasul curului !
la articolul ANAF a descoperit că PNL a finanțat campania controversată a lui Călin Georgescu
Balan Marius- ecologist
23.12.2024Nici o sansa nu are domnul pensionar politic. Personal nici daca invie tata nu pun stampila pe dumeata, fauritorul USL-ului.
la articolul Crin Antonescu ar putea fi propunerea coaliției PSD-PNL-UDMR pentru prezidențiale
Ionuț martinita
22.12.2024Salut
la articolul SKANDENBERG. Bistrițeanul Tiberius Buta e din nou campion național (FOTO)
COMENTARII