“Reclama sufletul comerțului” – anunțuri publicitare din perioada interbelică în cotidianele bistrițene (“Săptămâna” și “Bistritzer Kalender”)

După 1920, întreaga industrie de publicitate a trecut printr-o transformare masivă, atât din punct de vedere al abordării, cât și al practicii. Agențiile de publicitate încep să dezvolte strategii de marketing și copywriting, să facă cercetări de piață, cu mesaj țintit. Sursa: ANBN, colecția “Ziare”.

După 1920, întreaga industrie de publicitate a trecut printr-o transformare masivă, atât din punct de vedere al abordării, cât și al practicii. Agențiile de publicitate încep să dezvolte strategii de marketing și copywriting, să facă cercetări de piață, cu mesaj țintit.

Sursa: ANBN, colecția “Ziare”.

Etichetele acestui articol sunt publicitate

COMENTARII


CELE MAI CITITE ȘTIRI


ULTIMELE COMENTARII

Moldovan

18.10.2024

class

16.10.2024

Margă in drumul lor! Bistrițenii nu pun botul la Boșutar! Lupu-și schimbă părul, dar năravul, ba!!

AUR Bistrița-Năsăud a depus listele de candidați pentru parlamentare

chendrean nicolae bistrita

14.10.2024

str prundului cind se va asfalta ca blocuri ati facut dar drum rau duce la ap doctorilor medici asistente

Ce lucrări sunt programate în municipiul Bistriţa, în această săptămână

Ciuma Rosie

14.10.2024

Iar baga capul in poza chelnerul ? ...mai nou pune poze doar din biserici....nu mai bine s-ar face si popa in paralel cu presedinte de CJ caci timpul ii permite...

Sărbătoare la Corvinești. Radu Moldovan, la hramul bisericii (FOTO)

Acest site folosește cookies

Alegeți care tipuri de cookies să fie utilizate; site-ul folosește cookies pentru a examina traficul și activitățile utilizatorilor de pe acest web-site, pentru marketing și pentru a oferi funcționalitate de tip social media. Citește mai multe despre cookie-uri

Necesare
Funcționalitate
Analiză
Marketing