Compania LEONI instruiește peste 600 de angajați, cu fonduri europene

Producătorul de cablaje auto Leoni, unul dintre cei mai mari angajatori din industria componentelor auto din România, implică 610 angajaţi într-un proiect de formare profesională din fabricile sale. Dintre aceştia, 100 de muncitori necalificaţi vor participa la cursuri de recalificare pentru a deveni electricieni.

Proiectul Angajaţi Competitivi va instrui 610 de angajaţi cu vârste între 18 şi 64 de ani din fabricile LEONI din Arad, Bistriţa şi Piteşti. Aceştia vor participa la cursuri şi programe de formare adaptate cerinţelor tehnologice actuale, susţinând dezvoltarea abilităţilor tehnice şi profesionale. În cadrul acestui proiect de formare profesională, 100 de persoane din cele trei fabrici Leoni vor beneficia de pregătire şi calificare în meseria de electrician – au anunțat reprezentanţii companiei, după cum scrie BistritaBusiness.ro.

Proiectul de training este finanţat integral prin fonduri europene nerambursabile şi are o valoare totală de 4,96 mil. lei.

COMENTARII


CELE MAI CITITE ȘTIRI


ULTIMELE COMENTARII

Dan sabau

26.01.2025

La ora 12:00 la voi e seara mincinosilor

Incendiu violent la o casă din Caila, stins de pompierii bistrițeni

Purcelean Rozalia Renata Jud Bistrița Năsăud (comuna Livezile) Sat Dorolea

26.01.2025

Am de 15 ani conduc si fara accident si fara amenzi am 48 de ani ,si mi-ar place sa fiu sofer pe ambulanță mulțumesc.

Serviciul de Ambulanță Județean Bistrița-Năsăud: CONCURS pentru patru posturi de șofer

Mihaela

14.01.2025

Bună seara. Dacă as vrea sa ma angajez la leroy Merlin bistrita unde trebuie sa depun și eu un CV

Când se va deschide magazinul LEROY MERLIN la Bistriţa

Pop Marus

14.01.2025

Acest site folosește cookies

Alegeți care tipuri de cookies să fie utilizate; site-ul folosește cookies pentru a examina traficul și activitățile utilizatorilor de pe acest web-site, pentru marketing și pentru a oferi funcționalitate de tip social media. Citește mai multe despre cookie-uri

Necesare
Funcționalitate
Analiză
Marketing