Zilele UMFST G.E. Palade Târgu Mureș – extensia Bistrița, în perioada 27-29 noiembrie

Universitatea de Medicină, Farmacie și Științe și Tehnologie ”George Emil Palade” Târgu Mureș – extensia Bistrița, în parteneriat cu Consiliul Județean Bistrița-Năsăud și Spitalul Clinic Județean de Urgență Bistrița, sub egida aniversării a 50 de ani de la decernarea Premiului Nobel savantului George Emil Palade, organizează, în perioada 27-29 noiembrie 2024, Zilele UMFST G.E. Palade Târgu Mureș – extensia Bistrița.

Aflat la prima ediție, evenimentul își propune să celebreze performanța academică și medicală și să devină o tradiție în comunitatea bistrițeană.

Zilele UMFST G.E. Palade Târgu Mureș – extensia Bistrița cuprind sesiuni de comunicări științifice, workshop-uri, prezentări orale, târg de cariere pentru studenți, expoziția Vita Studentis, concurs de talente pentru studenți, evenimente sociale, culturale și artistice, inclusiv concertul Orchestrei UMFST.

Deschiderea oficială a Zilelor UMFST G.E. Palade Târgu Mureș – extensia Bistrița va avea loc miercuri, 27 noiembrie 2024, ora 15.00, la Palatul Culturii din Bistrița.

Programul complet al evenimentelor va fi publicat în curând pe https://zilele.umfst.ro/zilele-umfst-extensia-bistrita/.

COMENTARII


CELE MAI CITITE ȘTIRI


ULTIMELE COMENTARII

Mihaela

14.01.2025

Bună seara. Dacă as vrea sa ma angajez la leroy Merlin bistrita unde trebuie sa depun și eu un CV

Când se va deschide magazinul LEROY MERLIN la Bistriţa

Pop Marus

14.01.2025

lili van engelant

09.01.2025

Îmi pare atât de rău că nu l -am cunoscut și acum e prea târziu. Te rog să scrii cartea.....

A încetat din viață Emil Hidoș, bistrițeanul închis de comuniști pentru că asculta muzică străină

Acest site folosește cookies

Alegeți care tipuri de cookies să fie utilizate; site-ul folosește cookies pentru a examina traficul și activitățile utilizatorilor de pe acest web-site, pentru marketing și pentru a oferi funcționalitate de tip social media. Citește mai multe despre cookie-uri

Necesare
Funcționalitate
Analiză
Marketing