Turismul – viitor motor al economiei județene. Ce proiecte propune Stelian Dolha pentru dezvoltarea turistică

“În județul Bistrița Năsăud există câteva obiective turistice naturale ( Munții Rodnei, Munții Țibleș, Munții Bârgăului cu traseele turistice omologate) și o sumedenie de atracții antropice, de la case memoriale la gospodării tradiționale, castele sau edificii eclesiastice”, a transmis candidatul PNL – USR – PLUS la Consiliul Județean, Stelian Dolha. “Parte din aceste obiective beneficiază […]

“În județul Bistrița Năsăud există câteva obiective turistice naturale ( Munții Rodnei, Munții Țibleș, Munții Bârgăului cu traseele turistice omologate) și o sumedenie de atracții antropice, de la case memoriale la gospodării tradiționale, castele sau edificii eclesiastice”, a transmis candidatul PNL – USR – PLUS la Consiliul Județean, Stelian Dolha.

“Parte din aceste obiective beneficiază de o promovare locală, peste altele, însă, s-a așternut patina timpului și se află într-o stare accentuată de degradare, în vreme ce obiectivele naturale sunt insuficient valorificate turistic.

Printre măsurile pe care le consider necesare pentru dezvoltarea turistică a județului Bistrița-Năsăud ar fi:

 

      -revitalizarea stațiunilor turistice existente (Sângeorz Băi, Colibița), asociate dezvoltării unei infrastructuri turistice moderne

 

      -crearea unui parc tematic: Dracula Land, în Piatra Fântânele (Tihuţa), demers argumentat prin existența unui obiectiv turistic de rezonanţă mondială, interesul investitorilor străini pentru crearea unor parcuri tematice, amenajare cu funcţie de releu între Transilvania, Bucovina şi Maramureş, existența unor proiecte mai vechi de parc tematic Dracula, existența hotelului din Pasul Tihuța și notorietatea mitului Dracula promovat de Bram Stoker;

 

      -promovarea autenticității turismului rural în Ţara Năsăudului, Ținutul Bârgăului şi bazinul Ilvei, prin:

 

        -digitalizarea așezărilor și exponatelor cu elemente de autenticitate și specific tradițional și transpunerea datelor spațiale și a exponatelor 3D în platforme virtuale

 

        -conservarea exponatelor tradiționale în puncte turistice locale (muzee existente, centre info turistice etc.),

 

        -crearea de parcuri tematice vii.

 

  • dezvoltarea semnalizării turistice, mai ales a celei montane, mult învechită sau subdimensionată

 

  • crearea unei strategii de marketing turistic la nivel județean și implementarea lor prin centrele de informare turistică existente, nefuncționale multe dintre ele”, a transmis Dolha.

(PE – Publicitate electorală)

 

COMENTARII


CELE MAI CITITE ȘTIRI


ULTIMELE COMENTARII

Camelia Silinc

20.10.2024

Trebuie sa existe respect de ambele parti, Becali poate face ce vrea ca el plateste nucatorii si antrenorul. Voi ca si toate cluburile din Romania traiti pe banii contribuabililor , antrenati jucatoare pt alte natilnale samd. Era benefic pentru NATIONALA ROMANIEI sa se gaseasca o...

Despre vedetismele Cristinei Laslo și decizia radicală a lui Pera

Lucian

19.10.2024

Nicio jucătoare nu a căștigat vreun trofeu cu Bistrița, dar restul jucătoarelor nu au figuri în cap

Despre vedetismele Cristinei Laslo și decizia radicală a lui Pera

Milan

19.10.2024

- In primul rand, nu doar la FCSB se intampla, ci la majoritatea echipelor, printre care, in trecut, s-a numarit si Gloria Bistrita. - In al doilea rand, Bistrita a jucat doar un singur meci fara Cristina, cel cu Ramnicu Valcea, daca nu ma insel. iar in aceste conditii e prema...

Despre vedetismele Cristinei Laslo și decizia radicală a lui Pera

Acest site folosește cookies

Alegeți care tipuri de cookies să fie utilizate; site-ul folosește cookies pentru a examina traficul și activitățile utilizatorilor de pe acest web-site, pentru marketing și pentru a oferi funcționalitate de tip social media. Citește mai multe despre cookie-uri

Necesare
Funcționalitate
Analiză
Marketing