Poarta Transilvaniei. Sondaj de opinie pentru promovarea județului Bistrița-Năsăud

Este în desfășurare, primul sondaj de opinie realizat în cadrul strategiei brandului de județ- Poarta Transilvaniei. Participă și tu la dezvoltarea și promovarea județului Bistrița-Năsăud! Răspunde la primul sondaj de opinie realizat în cadrul strategiei brandului de județ – Poarta Transilvaniei. O inițiativă făcută din dorința de a dezvolta și promova județul, ÎMPREUNĂ! Dă click […]

Este în desfășurare, primul sondaj de opinie realizat în cadrul strategiei brandului de județ- Poarta Transilvaniei.

Participă și tu la dezvoltarea și promovarea județului Bistrița-Năsăud!

Răspunde la primul sondaj de opinie realizat în cadrul strategiei brandului de județ – Poarta Transilvaniei. O inițiativă făcută din dorința de a dezvolta și promova județul, ÎMPREUNĂ!

Dă click aici https://forms.gle/Ph6qXMJrTfBvbHWC7, pentru a răspunde!

 

CONTEXT. Brandul județului Bistrița-Năsăud – Poarta Transilvaniei a fost lansat în luna august.  „Județul Bistrița-Năsăud este primul județ cu „brand de județ”. Realizarea acestuia se referă la continuarea strategică a  dezvoltării,  conștientizarea a ceea ce este acum Bistrița-Năsăud, dar și o chemare a oamenilor de a construi viitorul acestui loc minunat, împreună. 

Dincolo de strategie, contează faptele, ceea ce reiese de pe urma implementării, respectiv continuarea investițiilor în toate domeniile, promovarea locurilor și oamenilor, consultarea constantă, cu privire la direcția în care o ia județul nostru. O strategie realizată cu gândul la viitor, ținând cont de prezent și de nevoile oamenilor. Bistrița-Năsăud este „acasă”, un loc de care putem să fim mândri, atât datorită istoriei, dar și a ceea ce este acum. Un județ unde să ne primim oaspeții, să-i chemăm pe cei dragi și să înțelegem că ține de fiecare în parte, felul în care e „acasă” la noi.” — Emil Radu Moldovan, Președintele Consiliului Județean Bistrița-Năsăud.

Cui se adresează brandul de județ?

Public țintă:

  • Principal – oamenii locului, cei ce locuiesc în Bistrița-Năsăud și cei care au plecat de aici, de acasă.

Rolul brandului de județ:

  • de conștientizare a dezvoltării și frumuseții locului, dar și a posibilităților ce există în prezent;
  • de chemare a oamenilor acasă, de construire a prezentului împreună, pentru un viitor de care copiii noștri să se bucure.
  • Secundar – oamenii care caută locuri în plină dezvoltare, unde vor să se relaxeze, să viziteze, dar și să investească.

Rolul brandului de județ:

  • de  dezvoltare a diferitelor sectoare economice;
  • de  dezvoltare a turismului prin crearea cererii de ofertă.

Etichetele acestui articol sunt bistrita,brand,poarta transilvaniei,turism

COMENTARII

B-

în 09.12.2020 ora 17:17:18 Balan Marius -Horea a scris:

Lasă un răspuns

O judet frumos trimis de CEL de SUS iata in ce hal te-au adus concetatenii mei dar si autoritatile habarniste si fara dragoste de tine. Doar din gura lucreaza ei de 30 de ani. Pana ce ma exprim eu pe aplicatia pusa de forma de autoritati ii trimit sa faca dracului ceva cu albiile Somesului, Sieului si Bistritei. In fapt noi cei din soc. civila ne-am spus parerile de sute de ori prin petitiile depuse de noi in peste 100 de randuri. Prietenul meu CRISTIAN TETCU -pres. ONG. Kilometru Albastru a aratat Prefectului Tintean intr-o sedinta scurta la CJ o aplicatie facuta de el pe GPS in care sunt prinse toate depozitele ilegale de gunoi din BN in numar de 400. Nu ati facut nimic, v-ati mirat de organizarea omului l-ati laudat si ati tacut ca rahatu in iarba.


CELE MAI CITITE ȘTIRI


ULTIMELE COMENTARII

Petru

18.04.2024

Măi Trăiene dacă ai fi controlat de fiscul din SUA, știi ce ai primi? Consulta conaționalii din mențiunea anterioară, pentru d-ta SUA...

VIDEO - Traian Larionesi, patronul firmei Frasinul, atac dur la adresa politicienilor bistriţeni: „Nu sunt prea mândru de politicienii care sunt astăzi la eveniment”

Ioana

18.04.2024

Nu inteleg de ce aceasta ipocrita își baga nasul peste tot. Pilotul competent care a foat dat afara din cauza mamei academician ? Cum este posibil așa, in ce tara trăim? Vine acesta mică ipocrita cu gura mare și face retorica la ce? Nici Turc nu este mai grozav, dar totu�...

Augusta Săsărman: Ce nu ne spun dl. Ioan Turc și colegii săi liberali despre consilierul Robert Linul?

Minciunel PSD

18.04.2024

Cod Galben, Cod Portocaliu, plouă cu miliardele de Euro, toate declarațiile sunt însoțite de minciuni la rafală care pot atinge viteza sunetului. O excursie pe banii noștrii, ai contribuabililor.

Bogdan Ivan: "Proiecte de 1 miliard de euro propuse partenerilor din Qatar"

Iuliu

17.04.2024

PSD-istii bistriteni sunt pusi pe demolare. După acea ideie tâmpită cu demolarea stadionului Jean Pădureanu pentru extinderea parcului municipal, acum vin cu una si mai năstrusnică privind demolatea clădirii din Piata Mihai Eminescu pentru a construi o parcare supraetaja...

Povestea clădirii pe care Gabriel Lazany a anunțat că o demolează în Parcul Eminescu. De la nevoia de bani a CNSLR-Frăția, la Gelu Drăgan și Riviera Rezidence

Acest site folosește cookies

Alegeți care tipuri de cookies să fie utilizate; site-ul folosește cookies pentru a examina traficul și activitățile utilizatorilor de pe acest web-site, pentru marketing și pentru a oferi funcționalitate de tip social media. Citește mai multe despre cookie-uri

Necesare
Funcționalitate
Analiză
Marketing