Poarta Transilvaniei. Sondaj de opinie pentru promovarea județului Bistrița-Năsăud
Este în desfășurare, primul sondaj de opinie realizat în cadrul strategiei brandului de județ- Poarta Transilvaniei. Participă și tu la dezvoltarea și promovarea județului Bistrița-Năsăud! Răspunde la primul sondaj de opinie realizat în cadrul strategiei brandului de județ – Poarta Transilvaniei. O inițiativă făcută din dorința de a dezvolta și promova județul, ÎMPREUNĂ! Dă click […]
Este în desfășurare, primul sondaj de opinie realizat în cadrul strategiei brandului de județ- Poarta Transilvaniei.
Participă și tu la dezvoltarea și promovarea județului Bistrița-Năsăud!
Răspunde la primul sondaj de opinie realizat în cadrul strategiei brandului de județ – Poarta Transilvaniei. O inițiativă făcută din dorința de a dezvolta și promova județul, ÎMPREUNĂ!
Dă click aici https://forms.gle/Ph6qXMJrTfBvbHWC7, pentru a răspunde!
CONTEXT. Brandul județului Bistrița-Năsăud – Poarta Transilvaniei a fost lansat în luna august. „Județul Bistrița-Năsăud este primul județ cu „brand de județ”. Realizarea acestuia se referă la continuarea strategică a dezvoltării, conștientizarea a ceea ce este acum Bistrița-Năsăud, dar și o chemare a oamenilor de a construi viitorul acestui loc minunat, împreună.
Dincolo de strategie, contează faptele, ceea ce reiese de pe urma implementării, respectiv continuarea investițiilor în toate domeniile, promovarea locurilor și oamenilor, consultarea constantă, cu privire la direcția în care o ia județul nostru. O strategie realizată cu gândul la viitor, ținând cont de prezent și de nevoile oamenilor. Bistrița-Năsăud este „acasă”, un loc de care putem să fim mândri, atât datorită istoriei, dar și a ceea ce este acum. Un județ unde să ne primim oaspeții, să-i chemăm pe cei dragi și să înțelegem că ține de fiecare în parte, felul în care e „acasă” la noi.” — Emil Radu Moldovan, Președintele Consiliului Județean Bistrița-Năsăud.
Cui se adresează brandul de județ?
Public țintă:
- Principal – oamenii locului, cei ce locuiesc în Bistrița-Năsăud și cei care au plecat de aici, de acasă.
Rolul brandului de județ:
- de conștientizare a dezvoltării și frumuseții locului, dar și a posibilităților ce există în prezent;
- de chemare a oamenilor acasă, de construire a prezentului împreună, pentru un viitor de care copiii noștri să se bucure.
- Secundar – oamenii care caută locuri în plină dezvoltare, unde vor să se relaxeze, să viziteze, dar și să investească.
Rolul brandului de județ:
- de dezvoltare a diferitelor sectoare economice;
- de dezvoltare a turismului prin crearea cererii de ofertă.
în 09.12.2020 ora 17:17:18 Balan Marius -Horea a scris:
Lasă un răspuns
O judet frumos trimis de CEL de SUS iata in ce hal te-au adus concetatenii mei dar si autoritatile habarniste si fara dragoste de tine. Doar din gura lucreaza ei de 30 de ani. Pana ce ma exprim eu pe aplicatia pusa de forma de autoritati ii trimit sa faca dracului ceva cu albiile Somesului, Sieului si Bistritei. In fapt noi cei din soc. civila ne-am spus parerile de sute de ori prin petitiile depuse de noi in peste 100 de randuri. Prietenul meu CRISTIAN TETCU -pres. ONG. Kilometru Albastru a aratat Prefectului Tintean intr-o sedinta scurta la CJ o aplicatie facuta de el pe GPS in care sunt prinse toate depozitele ilegale de gunoi din BN in numar de 400. Nu ati facut nimic, v-ati mirat de organizarea omului l-ati laudat si ati tacut ca rahatu in iarba.
CELE MAI CITITE ȘTIRI
ULTIMELE COMENTARII
Petru
18.04.2024Măi Trăiene dacă ai fi controlat de fiscul din SUA, știi ce ai primi? Consulta conaționalii din mențiunea anterioară, pentru d-ta SUA...
Ioana
18.04.2024Nu inteleg de ce aceasta ipocrita își baga nasul peste tot. Pilotul competent care a foat dat afara din cauza mamei academician ? Cum este posibil așa, in ce tara trăim? Vine acesta mică ipocrita cu gura mare și face retorica la ce? Nici Turc nu este mai grozav, dar totu�...
la articolul Augusta Săsărman: Ce nu ne spun dl. Ioan Turc și colegii săi liberali despre consilierul Robert Linul?
Minciunel PSD
18.04.2024Cod Galben, Cod Portocaliu, plouă cu miliardele de Euro, toate declarațiile sunt însoțite de minciuni la rafală care pot atinge viteza sunetului. O excursie pe banii noștrii, ai contribuabililor.
la articolul Bogdan Ivan: "Proiecte de 1 miliard de euro propuse partenerilor din Qatar"
Iuliu
17.04.2024PSD-istii bistriteni sunt pusi pe demolare. După acea ideie tâmpită cu demolarea stadionului Jean Pădureanu pentru extinderea parcului municipal, acum vin cu una si mai năstrusnică privind demolatea clădirii din Piata Mihai Eminescu pentru a construi o parcare supraetaja...
COMENTARII