Măsuri luate în cadrul Instituției Prefectului. Ce se întâmplă la Pașapoarte și Înmatriculări

În contextul prevenirii răspândirii Coronavirusului, la nivel intern, Instituția Prefectului a amplasat două dozatoare cu produse dezinfectante pentru mâini, la intrarea în instituție, pentru ca fiecare cetățean care intră să se dezinfecteze. Acest lucru este supravegheat de personalul din cadrul Jandarmeriei. A fost înștiințat personalul care se ocupă de curățenie să folosească produsele dezinfectante de […]

În contextul prevenirii răspândirii Coronavirusului, la nivel intern, Instituția Prefectului a amplasat două dozatoare cu produse dezinfectante pentru mâini, la intrarea în instituție, pentru ca fiecare cetățean care intră să se dezinfecteze. Acest lucru este supravegheat de personalul din cadrul Jandarmeriei.

A fost înștiințat personalul care se ocupă de curățenie să folosească produsele dezinfectante de mai multe ori pe zi în locurile în care cetățenii care intră/ies din instituție sau pun mâinile (ușe, clanțe etc.).

Au fost sistate audiențele cu publicul până la data 31.03.2020, cu posibilitate de prelungire. În schimb, cetățenii pot lua legătura cu personalul din cadrul instituției prin e-mail la adresa [email protected] sau în zilele de miercuri, începând cu ora 10:00 telefonic și prin WhatsApp la numărul 0752181383.

De asemenea, pentru a evita aglomerarea la Serviciul de Relații cu publicul, cetățenii și instituțiile care apelează la serviciile oferite de Instituția Prefectului Bistrița-Năsăud sunt rugați să solicite informații și să transmită documentația la una din următoarele date de contact :
• Număr de telefon : 0263/216150.
• Fax : 0263/231095.
• Adresă de e-mail : [email protected]

La Serviciul de Pașapoarte nu este o perioadă de vârf, astfel încât nu se avem aglomerații de persoane.

La Serviciul Public Comunitar de Permise și Înmatriculări a fost redusă aglomerația întrucât proba teoretică se desfășoară doar în zilele de joi, fiind alocat în aceasta zi un interval orar pentru fiecare scoala de soferi. În vederea evitării aglomerării de persoane din alte motive în afară de cele referitoare la susținerea probelor pentru obținerea permisului de conducere, cererile privind activităţile specifice din domeniul înmatriculări şi permise de conducere adresate Serviciilor Publice Comunitare Regim Permise de conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor se depun exclusiv în baza unei programări online.

Accesul în incinta sediilor serviciilor publice comunitare va fi permis doar titularilor, după caz persoanelor mandatate/delegate, în baza programărilor online şi a actului de identitate – în original şi se va face cu cel mult 15 min înainte de ora programată, în baza actului de identitate, numai pentru solicitantul operaţiunii (titular, împuternicit etc.).

COMENTARII

Acest site folosește cookies

Alegeți care tipuri de cookies să fie utilizate; site-ul folosește cookies pentru a examina traficul și activitățile utilizatorilor de pe acest web-site, pentru marketing și pentru a oferi funcționalitate de tip social media. Citește mai multe despre cookie-uri

Necesare
Funcționalitate
Analiză
Marketing