Ioan Deneș: “PSD a avut dreptate când a spus că PNL a falsificat datele pandemiei!”

“A fost nevoie ca “partenerii” de guvernare să se certe pentru a se vedea extrem de clar că PSD a avut dreptate când a spus că PNL a falsificat datele pandemiei! Românii trebuie să afle tot adevărul, iar USR are obligația să voteze LUNI pentru înființarea comisiei de anchetă solicitată de PSD privind falsificarea datelor pandemiei”, […]

“A fost nevoie ca “partenerii” de guvernare să se certe pentru a se vedea extrem de clar că PSD a avut dreptate când a spus că PNL a falsificat datele pandemiei!

Românii trebuie să afle tot adevărul, iar USR are obligația să voteze LUNI pentru înființarea comisiei de anchetă solicitată de PSD privind falsificarea datelor pandemiei”, a transmis senatorul PSD, Ioan Deneș.

“Dacă nu vor trece de la vorbe și acuzații la fapte concrete, demonstrează că sunt în continuare complici la cel mai mare jaf din istoria României!”, a transmis Deneș.

COMENTARII


CELE MAI CITITE ȘTIRI


ULTIMELE COMENTARII

GRig

02.11.2025

pai cand a avut timp sa faca asa declaratii literare, ca el era ocupat cu injuratul. Tinand cont de Cultura de Chintelnic nu are nimic in comun cu declaratiile elegante si decente inclin sa cred in partea cu injuraturile

Radu Moldovan, mesaj dur despre arbitrajul meciului Gloria - FCSB: "Greșeli flagrante!"

Chanyanut​ Sawasdee

01.11.2025

Un prost

31.10.2025

Harpa si Farcas, doi borfasi

31.10.2025

Doi borfasi pe care nu ii voteaza nici familia, cu sperante de candidatura la primaria bistrita O ajuns fraierii sa ne dea noua lectii de administratie Nu ne mai facem bine

Acuze la adresa lui Ioan Turc: "Și-a adus în biroul interimar oameni de la AUR și de la PSD! Ei ne judecă pe noi?"

Acest site folosește cookies

Alegeți care tipuri de cookies să fie utilizate; site-ul folosește cookies pentru a examina traficul și activitățile utilizatorilor de pe acest web-site, pentru marketing și pentru a oferi funcționalitate de tip social media. Citește mai multe despre cookie-uri

Necesare
Funcționalitate
Analiză
Marketing