Funcția de manager al Centrului Cultural Municipal, scoasă la concurs. Care sunt condițiile

Consilierii locali bistrițeni sunt chemați joi, 28 ianuarie, de la ora 16.00, la ședința ordinară de consiliu municipal, pe ordinea de zi fiind trecute numai puțin de 25 de proiecte de hotărâre. Printre acestea, la numărul 17, figurează și cel cu privire la aprobarea Regulamentului de organizare şi desfăşurare a concursului de proiecte de management, […]

Consilierii locali bistrițeni sunt chemați joi, 28 ianuarie, de la ora 16.00, la ședința ordinară de consiliu municipal, pe ordinea de zi fiind trecute numai puțin de 25 de proiecte de hotărâre. Printre acestea, la numărul 17, figurează și cel cu privire la aprobarea Regulamentului de organizare şi desfăşurare a concursului de proiecte de management, a condițiilor de participare la concurs și a caietului de obiective, în vederea ocupării funcției de Manager la Centrul Cultural Municipal “George Coşbuc” Bistriţa, initiator fiind primarul municipiului Bistriţa, Ioan Turc.

CONTEXT: Concret, după expirarea contractului de management, Dorel Cosma a plecat acasă, dar este foarte clar că el va continua să facă management cultural într-o formă sau alta,  interimatul este asigurat de șeful de serviciu Mihai Berbunschi. Sigur, cum în orice raniță de soldat se află un baston de mareșal, Berbunschi își dorește să devină director plin, adică să participe la concursul ce ar urma să fie organizat de primărie.

Deocamdată, în afara lui Mihai Berbunschi care și-a anunțat intenția publică de-a participa la concurs, nu există altcineva care să anunțe acest lucru, dar, sigur, doritorii așteaptă să vadă ce dorește de la ei primarul Ioan Turc.

Câteva dintre criteriile care vor fi analizate:

(3) În evaluarea proiectelor de management se va urmări modul în care proiectul de management răspunde cerinţelor caietului de obiective, avându-se în vedere următoarele criterii generale de analiză şi notare a proiectelor de management:

a) analiza socioculturală a mediului în care îşi desfăşoară activitatea instituţia şi propuneri privind evoluţia acesteia în sistemul instituţional existent;

b) analiza activităţii instituţiei publice de cultură şi, în funcţie de specific, propuneri privind îmbunătăţirea acesteia;

c) analiza organizării instituţiei publice de cultură şi propuneri de reorganizare şi/sau restructurare, după caz;
d) analiza situaţiei economico-financiare a instituţiei publice de cultură;

e) strategia, programele şi planul de acţiune pentru îndeplinirea misiunii specifice a instituţiei publice de cultură, conform sarcinilor formulate de autoritate;

f) o previziune a evoluţiei economico-financiare a instituţiei publice de cultură, cu o estimare a resurselor financiare ce ar trebui alocate de către autoritate, precum şi a veniturilor instituţiei ce pot fi atrase din alte surse.

(4) Lucrările şi dezbaterile din cadrul comisiei sunt confidenţiale, cu excepţia etapei interviului, care are caracter public.

(5) Comisia îşi desfăşoară activitatea în şedinţe, organizate la sediul autorităţii, în cadrul cărora membrii acesteia:

a) analizează caietul de obiective şi stabilesc punctajul şi grila de evaluare pentru criteriile şi subcriteriile în baza cărora se notează proiectele de management şi interviul;

b) dezbat, analizează şi notează proiectele de management – pentru prima etapă a concursului;
c) acordă note pentru cea de-a doua etapă a concursului – susţinerea, în cadrul interviului, a proiectelor de management de către candidaţii admişi;

d) elaborează cu sprijinul secretariatului comisiei raportul asupra notelor acordate candidaţilor şi câştigătorului concursului şi face recomandări privind perioada pentru care se încheie contractul de management, dacă este cazul.

(6) Data şi locul de desfăşurare a şedinţelor sunt anunţate de către secretariat cu cel puţin 48 de ore înainte de desfăşurarea acestora.

(7) Participarea membrilor comisiei de concurs la şedinţele acesteia este obligatorie, sub sancţiunea eliminării din comisie şi pierderea indemnizaţiei pentru prestaţia depusă în calitate de membru.

(8) Interviul se înregistrează de către autoritate pe suport audio sau se consemnează în rezumat de către secretariatul comisiei şi este semnat la final de către candidaţi.

(9) Persoanele care doresc să asiste la etapa interviului*2) vor depune o solicitare în acest sens la secretariatul comisiei de concurs, în care vor preciza datele personale de identificare, cu cel puţin 24 de ore înainte de desfăşurarea acestuia. Persoanele care asistă în acest mod la etapa interviului nu au dreptul să intervină în cadrul discuţiilor şi/sau să înregistreze pe orice suport fizic modul de derulare a interviului.

COMENTARII


CELE MAI CITITE ȘTIRI


ULTIMELE COMENTARII

Oprea

25.09.2024

Păreri pertinente dar a aplicat ce zice în cariera? Unde a antrenat?

INTERVIU cu Lena Brebeanu, realizat de Octavian Moldovan: “Pe un Ferrari nu lipești abțibilduri!"

Draganescu Remus

24.09.2024

Este bine că te faci auzită cu lucruri reale și fundamentale care sunt ignorate din necunoaștere și infature a noilor decidenți.

INTERVIU cu Lena Brebeanu, realizat de Octavian Moldovan: “Pe un Ferrari nu lipești abțibilduri!"

RUTHLESS

24.09.2024

L- am avut ofițer (căpitan), la Marghita,lângă Oradea.Era sef de stat major (cred).Se purta mizerabil cu foarte mulți militari/cadre,un caracter infect,dur,jignitor. Din punctul meu de vedere..." o formă insalubră de viață " [ cu epoleți]

Un bistrițean, fost general, angajat ca și consilier al lui Emil Boc, la Primăria Cluj-Napoca

Timeea

24.09.2024

Un articol foarte frumos și complet. Multă sănătate și putere de muncă.

INTERVIU cu Lena Brebeanu, realizat de Octavian Moldovan: “Pe un Ferrari nu lipești abțibilduri!"

Acest site folosește cookies

Alegeți care tipuri de cookies să fie utilizate; site-ul folosește cookies pentru a examina traficul și activitățile utilizatorilor de pe acest web-site, pentru marketing și pentru a oferi funcționalitate de tip social media. Citește mai multe despre cookie-uri

Necesare
Funcționalitate
Analiză
Marketing