Cum va fi vremea în următoarele două săptămâni

În Transilvania, la începutul primei săptămâni, valorile termice diurne vor fi apropiate de normele perioadei, cu o medie a temperaturilor maxime de 4 grade și a celor minime de -3…-1 grad. Apoi, vremea se va încălzi, iar media maximelor va atinge 8 grade, în intervalul 10 – 13 decembrie, când și temperaturile nocturne vor deveni […]

În Transilvania, la începutul primei săptămâni, valorile termice diurne vor fi apropiate de normele perioadei, cu o medie a temperaturilor maxime de 4 grade și a celor minime de -3…-1 grad.

Apoi, vremea se va încălzi, iar media maximelor va atinge 8 grade, în intervalul 10 – 13 decembrie, când și temperaturile nocturne vor deveni pozitive, cu o valoare medie de 2…3 grade.

Ulterior, va avea loc un proces de răcire treptată, astfel încât, între 17 și 20 decembrie, regimul termic va fi normal pentru această perioadă, cu valori medii ale temperaturilor maxime de aproximativ 2 grade și ale celor minime nocturne de -5…-3 grade.

Probabilitatea pentru precipitații va fi mai ridicată în intervalul 9 – 15 decembrie, iar în jurul datei de 10 decembrie, acestea se pot semnala pe arii mai extinse și pot fi mai însemnate cantitativ.

Etichetele acestui articol sunt vremea

COMENTARII


CELE MAI CITITE ȘTIRI


ULTIMELE COMENTARII

Ana

19.09.2024

Te iubim ce articol frumos ❤️❤️❤️

"Trag să îmi ating visele!" - Interviu cu Teodora Damian, realizat de Octavian Moldovan

Sabi

19.09.2024

Luci

19.09.2024

Morari Ileana

19.09.2024

Xena handbalului românesc! 🤾‍♀️ Ai încredere că toate visele se împlinesc! Cu muncă și determinare! Determinarea are ceva magic! 🧙

"Trag să îmi ating visele!" - Interviu cu Teodora Damian, realizat de Octavian Moldovan

Acest site folosește cookies

Alegeți care tipuri de cookies să fie utilizate; site-ul folosește cookies pentru a examina traficul și activitățile utilizatorilor de pe acest web-site, pentru marketing și pentru a oferi funcționalitate de tip social media. Citește mai multe despre cookie-uri

Necesare
Funcționalitate
Analiză
Marketing