Au fost publicate tematica și bibliografia pentru concursurile de admitere la Jandarmerie

Pe site-ul Jandarmeriei bistrițene au fost publicate tematica și bibliografia necesare a fi studiate de către cei care doresc să susțină examenul de admitere la una dintre școlile de subofițeri ale Jandarmeriei Române. Accesând pagina următoare http://www.jandarmeriabistrita.ro/lista-admiteri3, toți tinerii interesați se vor putea informa cu privire la materialele pe care le vor studia dacă doresc […]

Pe site-ul Jandarmeriei bistrițene au fost publicate tematica și bibliografia necesare a fi studiate de către cei care doresc să susțină examenul de admitere la una dintre școlile de subofițeri ale Jandarmeriei Române.

Accesând pagina următoare http://www.jandarmeriabistrita.ro/lista-admiteri3, toți tinerii interesați se vor putea informa cu privire la materialele pe care le vor studia dacă doresc să fie admiși la una dintre unitățile postliceale de învățământ ale M.A.I.

Precizăm faptul că subiectele vor conține întrebări din: Limba Română în proporție de 40%, o limbă străină 15%, legislație specifică M.A.I. 20%, respectiv Educație Civică și Cetățenească – exerciții de evaluare a capacității de analiză și sinteză, precum și exerciții privind deprinderea raționamentului logic, în proporție de 15%.

Sunt recomandate toate manualele școlare alternative elaborate și aprobate prin ordinele Ministerului Educației, aflate în vigoare în anul școlar 2020-2021, din materia cărora se stabilesc subiectele de concurs. Subiectele nu vizează conținutul unui manual anume.
Informații suplimentare se pot obține la Inspectoratul de Jandarmi Județean Bistrița-Năsăud – Biroul Resurse Umane, tel. 0263.239.733, int.: 24.535, 24.536.

COMENTARII

Acest site folosește cookies

Alegeți care tipuri de cookies să fie utilizate; site-ul folosește cookies pentru a examina traficul și activitățile utilizatorilor de pe acest web-site, pentru marketing și pentru a oferi funcționalitate de tip social media. Citește mai multe despre cookie-uri

Necesare
Funcționalitate
Analiză
Marketing